نشست مشترک اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری تیهو و مجموعه نادهی در دانشگاه شمال-آمل

بر همه ی ما واضح است که فارغ از موقعیت مکانی، شغل و تحصیلاتمان، همه ی ما به غذا نیاز داریم و مبدا غذا نیز جایی به جز روستاهای مختلف نمیباشند. در این روستاها کشاورزان و دامداران زحمت کش در یک جامعه ی کوچکتر از جامعه ی شهرها تلاش میکنند تا بتوانند مواد غذایی اولیه و حیاتی مورد نیاز برای انسان ها را تولید کنند.

باز هم بر همه ی ما واضح است که سهم روستاییان از پیشرفت های صده های اخیر تکنولوژی و رفاه اجتماعی کمتر از ساکنین شهرها میباشد. این مساله جای تامل دارد که چرا کسانی که برای بقای بشر تا این حد نقش اساسی ای را ایفا میکنند باید کمتر از دیگران از ثمرات پیشرفت بهره مند شوند؟ آیا با این روند انتظار داریم که کشاورزی و یا دامداری جزو شغل های محبوب و آینده دار در سال های آتی باشد؟ سهم صنایع دامداری و کشاورزی از تکنولوژی و سهولتی که در انجام کار ها ایجاد میکند بسیار ناچیز بوده است و این میتواند دلیلی باشد برای روند کند پیشرفت اقتصادی روستا ها.

گروهی شامل کارآفرینان محلی و کشوری، اساتید دانشگاه و مدیران باتجربه گرد هم جمع شده اند تا با نگاهی متفاوت سعی در رفع این مساله داشته باشند. ما باید بپذیریم که روستا محلی برای تولید ارزش و ثروت است نه جایی برای دریافت کمک های خیرخواهانه، در این راه بامردم و برای مردم قدم برمیداریم که ما هم از همین جمع و جماعتیم، آنچه داشته ایم و تجربه سالها کار و تلاش و کارآفرینی و سرمایه گذاری را به میدان آورده ایم تا با همت جوانان باهوش و مسئولیت پذیر روستایی، سنگ بنای تازه ای در توسعه اقتصادی و اجتماعی روستاها بگذاریم.

رویداد شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در روستاها، به همت و همکاری شرکت توسعه گران کیمیای شرق(نادهی) و دانشگاه سبزواری است که پس از یک سال تلاش و جلسات پرتعداد، آغاز دعوت ما از شما برای همراهی در این راه تازه است.

 

 

افراد و گروه هایی که برای حل هر یک از مشکلات روستاها، ایده و یا محصولی دارند با شرکت در این رویداد میتوانند هم به خودشان و هم به ما کمک کنند تا سرآغاز تحولاتی چشمگیر باشیم که همه ی ما منتظر آن هستم.

به اشتراک بگذارید:

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
تلگرام
واتس اپ
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر های مرتبط

جایزه علمی نادهی

موسسه شبکه کتاب فرشتگان  ، از جمله کسب و کارهای نوپای مورد حمایت شرکت سرمایه گذاری تیهو می باشد و در کنار فعالیت اصلی خود

جایزه علمی نادهی

موسسه شبکه کتاب فرشتگان  ، از جمله کسب و کارهای نوپای مورد حمایت شرکت سرمایه گذاری تیهو می باشد و در کنار فعالیت اصلی خود

آخرین اخبار